Garantie & Klachten

Garantie

Wij staan voor de volle 100% achter ons product en vertrouwen dat wij jouw wildste verwachtingen zullen overtreffen. Er zijn echter onderdelen die onderhevig kunnen zijn aan slijtage.

Mocht het, ondanks onze voortdurende aandacht voor kwaliteit, toch voorkomen dat jouw Mascule armband kapot gaat?

Wij bieden 12 maanden volledige garantie op jouw aankoop. Binnen deze termijn zullen wij altijd, samen met jou, zoeken naar een oplossing waar jij comfortabel mee bent. Deze oplossing kan bestaan uit reparatie of vervanging. Deze oplossing kan ook betekenen dat jij gewoon je geld terugkrijgt.

 

Uitgesloten van garantie:

  • Schade, defecten of gebreken die ontstaan zijn door inwerkingen van buitenaf, beschadiging (al dan niet opzettelijk)
  • Onregelmatigheden veroorzaakt door onjuist of onheus gebruik of door gebruikmaking voor doeleinden waar het product niet voor bedoelt is.
  • Aanpassingen, modificaties en/of reparaties door jou zelf uitgevoerd.
  • Zoekraken van retourzendingen.

 

Klachten

Wij zijn dagelijks bezig met onze belangrijkste doelstellingen: het leveren van kwaliteit en streven naar 100% klanttevredenheid. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet naar jouw wens gaat en jij een klacht hebt over onze dienstverlening.

We raden je aan om deze klacht in eerste instantie bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

Wij zullen altijd alles in het werk stellen om jouw onvrede weg te nemen

 

Leidt dit niet tot een oplossing?

Dan heb jij de mogelijkheid om je geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting WebwinkelKeur.

Aanvullend: vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform kan je vinden via:

http://ec.europa.eu/odr

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht aan te melden via het platform van de Europese Unie.